Rina Hansen
Generationsskifte i Randers Handsker
Rina Hansen vil tage jer med på den 11-års lange, snoede rejse mod overtagelsen af Randers Handsker. Hun vil ærligt og åbent highlighte de udfordringer, som ligger først for – samt male billedet af fremtidens Randers Handsker.
Om Rina:
Rina Hansen er 42 år gammel og bor med sin mand og tvillingepiger på 8 år i Randers. Hun har gennem de sidste 21 år arbejdet internationalt med branding, digital strategi og omnichannel for fashion brands som Burberry, Anne Klein, MCM og senest som Marketing og Omnichannel Director i Hummel og By Malene Birger.
I 2016 co-foundede Rina influencer platformen, Brandheroes, hvor hun er nu bestyrelsesforkvinde, og i slutningen af 2018 overtog hun den danske hæderskronede virksomhed Randers Handsker.
Rina har en Ph.D. i omnichannel retail og branding fra CBS og har udgivet flere forskningsartikler og bøger indenfor området.